Skorzystaj z naszej oferty
Zapewnij jeszcze lepszą obsługę podatnikom, których obsługujesz
Sprawdź, jak za pomocą proponowanych przez nas rozwiązań możesz zautomatyzować niektóre czynności i zminimalizować ryzyko błędów.

Sprawdź, jak za pomocą proponowanych przez nas rozwiązań możesz zautomatyzować niektóre czynności i zminimalizować ryzyko błędów.
Symfonia ERP Finanse i Księgowość dla Biura Rachunkowego
01
/
07
Poznaj rozwiązanie dla przedsiębiorstw zobowiązanych do prowadzenia ksiąg rachunkowych na bazie zakładowego planu kont.
Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności Klienta zagwarantuj mu skuteczne zarządzanie finansami.
Symfonia ERP Finanse i Księgowość znacząco ułatwia procedury księgowe i pozwala oszczędzać czas.
Umożliwia monitorowanie kondycji finansowej firmy, a w razie potrzeby pozwala szybko reagować na zmiany.
Symfonia Mała Księgowość dla Biura Rachunkowego
02
/
07
Chmura Symfonii dla mikro przedsiębiorców oraz biur rachunkowych.
To idealne rozwiązanie dla mikro i małych firm oraz biur rachunkowych, obsługujących Klientów, którzy rozliczają się z podatku dochodowego od osób fizycznych.
Możliwość prowadzenia, księgowości, kadr i płac, fakturowanie, prowadzenie magazynu, OCR faktur zakupowych.
Symfonia ERP Kadry i Płace dla Biura Rachunkowego
03
/
07
Administrowanie danymi pracowników, rozliczenia z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, obliczanie wysokości wynagrodzeń czy ewidencjonowanie czasu pracy – czynności związane z tymi obszarami, które realizujesz dla Klientów, możesz zautomatyzować.
Symfonia Kadry i Płace pozwala usprawnić obsługę każdej formy zatrudnienia, w tym umów cywilnoprawnych.
Narzędzie zapewnia współpracę z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS. Pozwala też przygotowywać dokumenty zgodne z formatem aplikacji SODiR Offline, minimalizując ryzyko wystąpienia błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych samych czynności.
Symfonia Kadry i Płace współpracuje z systemami bankowości elektronicznej i usprawnia księgowanie dokumentów w wybranej strukturze układu kosztów.
Symfonia Biuro rachunkowe Online dla Biura Rachunkowego
04
/
07
Poznaj intuicyjne rozwiązanie, które umożliwia bezpieczne przekazywanie dokumentów elektronicznych oraz innych informacji pomiędzy biurem rachunkowym a jego Klientami.
Symfonia Biuro Rachunkowe Online pozwala określać status dokumentów i je księgować. A wszystko przy całkowitej pewności o ich prawdziwości i pochodzeniu.
Comarch ERP Optima dla Biura Rachunkowego
05
/
07
Comarch ERP Optima Księga Handlowa to najnowszy system komputerowy, dający możliwość prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi wymogami Ustawy o rachunkowości, a także pozwalający na tworzenie obligatoryjnych sprawozdań finansowych oraz raportów wewnętrznych.
Dzięki pracy z systemem użytkownik ma szansę realizowania celów ściśle związanych z podejmowaniem decyzji ekonomicznych, dotyczących m.in. kierunku inwestowania, odpowiedniego wykorzystania zasobów, rozliczania się z podatku VAT w oparciu o deklarację VAT-7.
Comarch ERP Optima Płace i Kadry dla Biura Rachunkowego
06
/
07
Zminimalizuj ryzyko błędów z narzędziem, które jest zintegrowane z programem Płatnik, zapewniając terminowe rozliczenia z ZUS.
Aplikacja Comarch ERP Optima Płace i Kadry będzie wsparciem w obsłudze kadrowo-płacowej każdej firmy.
Umożliwia zbieranie odpowiednich informacji personalnych na temat pracowników, m.in. danych o członkach ich rodzin, zasadach wynagradzania, ubezpieczeniach itp.
Comarch Biuro Rachunkowe dla Biura Rachunkowego
07
/
07
Przekonaj się, jak sprawnie można obsługiwać wielu Klientów, pracując z dużą ilością danych.
Narzędzie pozwala na automatyzację wielu czynności i takie operacje, jak np. konwersja baz danych, seryjne wykonywanie kopii bezpieczeństwa, seryjne operacje w zakresie eksportu e-Deklaracji i importu UPO czy wykonywanie wydruków.
Narzędzie można zintegrować z modułem Obieg Dokumentów oraz CRM – to pozwala korzystać z elektronicznej biblioteki dokumentów i sprawnie obsługiwać korespondencję z Klientami.