Oprogramowanie dla biura rachunkowego

Skorzystaj z naszej oferty

Zapewnij jeszcze lepszą obsługę podatnikom, których obsługujesz

Sprawdź, jak za pomocą proponowanych przez nas rozwiązań możesz zautomatyzować niektóre czynności i zminimalizować ryzyko błędów.

Nasze rozwiązania dla
Biura Rachunkowego Firmy Ciebie

Symfonia ERP Finanse i Księgowość dla Biura Rachunkowego

01

/

07

Symfonia ERP Finanse i Księgowość

Poznaj rozwiązanie dla przedsiębiorstw zobowiązanych do prowadzenia ksiąg rachunkowych na bazie zakładowego planu kont.

Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności Klienta  zagwarantuj mu skuteczne zarządzanie finansami.

Symfonia ERP Finanse i Księgowość znacząco ułatwia procedury księgowe i pozwala oszczędzać czas.

Umożliwia monitorowanie kondycji finansowej firmy, a w razie potrzeby pozwala szybko reagować na zmiany.

Symfonia Mała Księgowość dla Biura Rachunkowego

02

/

07

Symfonia e-Biuro

Chmura Symfonii dla mikro przedsiębiorców oraz biur rachunkowych.

To idealne rozwiązanie dla mikro i małych firm oraz biur rachunkowych, obsługujących Klientów, którzy rozliczają  się z podatku dochodowego od osób fizycznych.

Możliwość prowadzenia, księgowości, kadr i płac, fakturowanie, prowadzenie magazynu, OCR faktur zakupowych.

Symfonia ERP Kadry i Płace dla Biura Rachunkowego

03

/

07

Symfonia ERP Kadry i Płace

Administrowanie danymi pracowników, rozliczenia z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, obliczanie wysokości wynagrodzeń czy ewidencjonowanie czasu pracy – czynności związane z tymi obszarami, które realizujesz dla Klientów, możesz zautomatyzować.

Symfonia Kadry i Płace pozwala usprawnić obsługę każdej formy zatrudnienia, w tym umów cywilnoprawnych.

Narzędzie zapewnia współpracę z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS. Pozwala też przygotowywać dokumenty zgodne z formatem aplikacji SODiR Offline, minimalizując ryzyko wystąpienia błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych samych czynności.

Symfonia Kadry i Płace współpracuje z systemami bankowości elektronicznej i usprawnia księgowanie dokumentów w wybranej strukturze układu kosztów.

Symfonia R2 Płatnik​

04

/

07

Symfonia R2 Płatnik​

Zarządzanie kadrami oraz strukturą organizacyjną firmy, naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie automatycznych rozliczeń z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
R2Płatnik – jest to w pełni funkcjonalny system kadrowo-płacowy, oparty na serwerze MS SQL. Program usprawnia prowadzenie kadr i płac na każdym typie umowy, umożliwia również szybki dostęp do danych pracownika.

Comarch ERP Optima dla Biura Rachunkowego

05

/

07

Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima Księga Handlowa to najnowszy system komputerowy, dający możliwość prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi wymogami Ustawy o rachunkowości, a także pozwalający na tworzenie obligatoryjnych sprawozdań finansowych oraz raportów wewnętrznych.

Dzięki pracy z systemem użytkownik ma szansę realizowania celów ściśle związanych z podejmowaniem decyzji ekonomicznych, dotyczących m.in. kierunku inwestowania, odpowiedniego wykorzystania zasobów, rozliczania się z podatku VAT w oparciu o deklarację VAT-7.

Comarch ERP Optima Płace i Kadry dla Biura Rachunkowego

06

/

07

Comarch ERP Optima Płace i Kadry

Zminimalizuj ryzyko błędów z narzędziem, które jest zintegrowane z programem Płatnik, zapewniając terminowe rozliczenia z ZUS.

Aplikacja Comarch ERP Optima Płace i Kadry będzie wsparciem w obsłudze kadrowo-płacowej każdej firmy.

Umożliwia zbieranie odpowiednich informacji personalnych na temat pracowników, m.in. danych o członkach ich rodzin, zasadach wynagradzania, ubezpieczeniach itp.

Comarch Biuro Rachunkowe dla Biura Rachunkowego

07

/

07

Comarch Biuro Rachunkowe

Przekonaj się, jak sprawnie można obsługiwać wielu Klientów, pracując z dużą ilością danych.

Narzędzie pozwala na automatyzację wielu czynności i takie operacje, jak np. konwersja baz danych, seryjne wykonywanie kopii bezpieczeństwa, seryjne operacje w zakresie eksportu e-Deklaracji i importu UPO czy wykonywanie wydruków.

Narzędzie można zintegrować z modułem Obieg Dokumentów oraz CRM – to pozwala korzystać z elektronicznej biblioteki dokumentów i sprawnie obsługiwać  korespondencję z Klientami. 

Nasi Klienci

Oto firmy, które nam zaufały