Skorzystaj z naszej oferty
Zobacz, jak efektywnie zarządzać relacjami z Klientami
Zobacz narzędzia, dzięki którym wyraźnie poprawisz standardy związane z obsługą Klientów w Twojej firmie.

Zobacz narzędzia, dzięki którym wyraźnie poprawisz standardy związane z obsługą Klientów w Twojej firmie.
Symfonia ERP Handel w branży CRM
01
/
02
Obrót towarowy stanowi główny obszar działania niejednego przedsiębiorstwa. Z pomocą modułu Handel liczyć można na efektywniejszą obsługę i realizację firmowych zamówień. Transparentny stanie się cały proces: począwszy od zakupu, a skończywszy na wydaniu towaru. Rozwiązanie jest na tyle elastyczne, że łatwo je zaadaptować do potrzeb działalności.
Na każdym etapie związanym z obsługą sprzedaży do dyspozycji użytkownika są:
Symfonia Handel dostępna jest w dwóch wersjach: Symfonia Handel Sprzedaż – bez obsługi magazynu i zakupów, Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn – z obsługą magazynu i zakupów. Program, w zależności od wybranej wersji, gwarantuje kompletną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych, a także transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmach wielooddziałowych. Dysponuje pakietem gotowych raportów i zestawień służących do analizy sprzedaży i gospodarki magazynowej. Z pomocą modułu Handel liczyć można na efektywniejszą obsługę i realizację firmowych zamówień. Transparentny stanie się cały proces: począwszy od zakupu, a skończywszy na wydaniu towaru. Rozwiązanie jest na tyle elastyczne, że łatwo je zaadaptować do potrzeb działalności.
Comarch ERP Optima CRM w branży CRM
02
/
02
Rozwiązanie Comarch ERP Optima dostarcza wachlarz funkcji, które czynią obsługę klienta zdecydowanie łatwiejszą.
Moduł CRM pomaga w rejestracji kontaktów, zadań czy planowaniu spotkań. Przypomina również o ważnych terminach.
Użytkownik może także przygotowywać oferty handlowe, generować faktury, wysyłać maile i SMS-y. Narzędzie można również uzupełnić o funkcję windykacji.