Jak Symfonia KSeF pomoże Twojej firmie wejść w erę eFaktur.

Era elektronicznych faktur już nadeszła. Wprowadzenie Krajowego Systemu eFaktur (KSeF) to nie tylko zmiana przepisów, ale też znakomita okazja do optymalizacji procesów w Twojej firmie. Dzięki naszym specjalistom i rozwiązaniom Symfonii przestawienie się na elektroniczny obieg dokumentów jest prostsze niż myślisz.

Krok 1: Zrozumienie nowych regulacji

Począwszy od 1 lipca 2024, faktury w Polsce będą wystawiane elektronicznie. To wymaga od firm nie tylko dostosowania się do nowych przepisów, ale również przemyślenia wewnętrznych procesów biznesowych i obiegu dokumentów.

Krok 2: Analiza procesu obiegu dokumentów

Czas na przegląd obecnego procesu obiegu dokumentów. Jeśli jest on oparty na papierze, musisz zastanowić się nad jego digitalizacją. Symfonia Obieg Dokumentów umożliwia wygodne przejście od dokumentów papierowych do elektronicznych, minimalizując zakłócenia w działalności firmy.

Krok 3: Elektroniczny obieg dokumentów z Symfonią KSeF

Symfonia KSeF nie tylko umożliwia wydajne wystawianie e-faktur, ale również sprawne pobieranie faktur zakupu. Następnie dokumenty zakupowe można procesować w sprawdzonym elektronicznym obiegu dokumentów. Dzięki temu szybko zlokalizujesz właściciela kosztu nawet w rozproszonej organizacji i uzyskasz niezbędne akceptacje bez zbędnych opóźnień.

Krok 4: Szkolenie i wsparcie

ZnanySystem zapewnia kompleksowe szkolenie i wsparcie, które umożliwią Twojemu zespołowi płynne przejście na nowy system fakturowania oraz efektywne zarządzanie elektronicznym obiegiem dokumentów.

Krok 5: Ciągłe aktualizacje

Zmieniające się przepisy nie będą dla Ciebie problemem. Symfonia KSeF zapewnia regularne aktualizacje oprogramowania, dzięki czemu zawsze będziesz na bieżąco z obowiązującymi wymogami.

Nasi doradcy klienta ds. systemu ERP, zapraszają do obejrzenia krótkiej prezentacji: